reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Júlia Andraščíková

Júlia Andraščíková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor ako ja piše len pre radosť. Píše keď ho niečo trápi alebo naopak teší. Verejne sa priznávam, robím chyby a nebojím sa to priznať. Som len človek. Nechcem sa všetkým páčiť ale viem prijímať kritiku. Nebojím sa...si moja výzva. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Hľadanie pokoja

Júlia Andraščíková

Hľadanie pokoja

Kam smeruje človek? Kam dokážu zájsť až ľudia pri hľadaní samých seba? Ako veľmi si dokážu posunúť svoje hranice? Čo všetko je realita a čo všetko je už len fantázia. Alebo čo všetko je fantázia a čo už len realita? Aké hodnoty sú najdôležitejšie? Ktoré sú nepodstatné? Kto je priateľ? Kto nepriateľ?

  • 31. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 451x
  • 8
Kritika-viem ju podať správne?

Júlia Andraščíková

Kritika-viem ju podať správne?

V určitom štádiu svojho života som začala viac vyhľadávať samotu. Nie samotu bez ľudí, ale samotu s nimi. Po sklamaniach som sa jednoducho uzatvorila. Preniesla som sa cez to, odpustila ale nezabudla. Možno to mam v povahe, možno to tak malo byť. Život nám často krát prináša to čo chceme, resp nechceme.

  • 11. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 329x
  • 0
Toto ti zaručene môže zmeniť život

Júlia Andraščíková

Toto ti zaručene môže zmeniť život

Je všade okolo nás. Obyčajní, neobyčajní ľudia na ňom urobili business svojho života. Počuli ste o seminároch a knihách, videách a prednáškach, ktoré Vám zaručene zmenia život? Ja teda áno.

  • 8. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 561x
  • 3
Odchod z domova - facka od reality

Júlia Andraščíková

Odchod z domova - facka od reality

Sedieť doma na Slovensku v tepľučku vlastnej lenivosti. No, poviem Vám nie je nič príjemnejšie. Nabrať silu, a odísť, choci len do susedného Rakúska to chcelo nemalú odvahu, o to väččšiu, že ma doma oplakávali moje dve malé deti.

  • 14. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 925x
  • 2
Fotoateliér

Júlia Andraščíková

Fotoateliér

Viem, že v dnešnej dobe je to už trocha o inom a možno ani nie, ale ja si napríklad viem vychutnať fotky najlepšie v papierovej forme. A tak som sa vybrala s usb kľúčom do fotoslužieb v našom meste.

  • 22. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 633x
  • 2
reklama
Letná brigáda

Júlia Andraščíková

Letná brigáda

Keď pozerám na novú reality show je mi do smiechu. Koho takéto niečo mohlo napadnúť, veď to je ako cez kopirák moje letá na brigádach. Potichúčky sa smejem a spomínam, spomínam, spomínam.

  • 11. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Žena, (ne)nechaj si zadné vrátka otvorené

Júlia Andraščíková

Žena, (ne)nechaj si zadné vrátka otvorené

Kde sa pozriem tam to je. Nevera, rozvody, podvody dvoch ľudí, ktorí sa pred časom milovali na toľko, že spolu vliezli pod chomút. A ako sa k tomu postaviť? Triezvo a rozvážne? Alebo romanticky cez ružové okuliare? Je to len a len na nás.

  • 7. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
Keď sa darí, tak sa darí

Júlia Andraščíková

Keď sa darí, tak sa darí

Väčšina ľudí hovorí ako sa im život po narodení dieťaťa zmení. S deťmi je život iný. Niekedy uplakaný, niekedy bolestivý a plný odriekania. Ale väčšinou je nádherný a čarovný, no a nie všetky dni sú ako ten dnešný.

  • 25. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 643x
  • 1
Sviniar

Júlia Andraščíková

Sviniar

Táto báseň je o jednej žene z Francúzska, ktorá takto nešťastne zabila svoje deti a ona prežila. Teraz je vo väzení. Pamiatka jej deťom, ktoré za nič nemohli.

  • 24. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Feng Shui

Júlia Andraščíková

Feng Shui

Milujem objavovanie nových vecí. Raz sa mi páči to, inokedy ono. Najnovšie ma zaujalo staré čínske učenie o bývaní a životnom priestore. O tom ako ho viete jednoducho ovplyvniť. Stačí vám vedieť niekoľko pravidiel.

  • 24. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
koniec mojej ohľaduplnosti

Júlia Andraščíková

koniec mojej ohľaduplnosti

Jedného krásneho dňa som sa vybrala do obchodu. Normalne si v kľude nakúpiť a vrátiť sa domov k mojej malej rodinke. Ale čo čert nechcel, stalo sa...mne...slušnej občianke, mladej mamičke, človeku, ktorý ma v krvi slušnosť.

  • 17. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 19 434x
  • 122
reklama
SkryťZatvoriť reklamu