reklama

Keď sa darí, tak sa darí

Väčšina ľudí hovorí ako sa im život po narodení dieťaťa zmení. S deťmi je život iný. Niekedy uplakaný, niekedy bolestivý a plný odriekania. Ale väčšinou je nádherný a čarovný, no a nie všetky dni sú ako ten dnešný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dobrý deň, otváram oči a môj dvojročný syn ma budí celkom milo. Namiesto toho, aby mi dnes pichlo niektoré z mojich detí do oka prštekom. Pomyslím si, že to začína celkom dobre. Óch, ako veľmi sa mýlim.

Vchádzam do kuchyne, prešiel ňou víchor a ja presne viem ako sa volá, je to Stela! Tak pomaličky ukladám veci naspäť do kuchynskej linky. Medzi tým už na mňa útočia pološialené, životu nebezpečné deti. „Vebo oni sú ták hvadní, vieš maminka?“ A tak vyberám syr, rožky... kde sú rožky? Veď sme včera kúpili. Alebo to bolo predvčerom? Ako som len mohla na to zabudnúť. Odkladám syr a varím krupicu. Všetko dávam s prehľadom, deti už sedia a papkajú na rýchlo fúkanú krupicu. Idem sa teda prezliecť a umyť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Záhadné ticho. Polooblečená sa svižným krokom ponáhľam do kuchyne. Do čerta. Toto snáď nie. U nás snežilo. Krupica na koberci je ako lepidlo. A na tváričke ani nehovorím. Čo sa dá odlepiť hádžem do koša a v tom momente zisťujem kde sú naše rožky. Ale nie celé. Pekne natrhané na kúsky. Kedy to len stihli?

Varíme obed, deti sú dobre, stihnú za hodinu prísť ku mne uplakaní, obaja po dvakrát. Čo sa stalo? „Ja bum bum Stela.“ „Ale čo ti urobila, že si ju buchol?“ „Ale níííííííč.“ V tom momente sa už smejeme všetci traja, hoc Stela len cez slzy.

„Mami, mami, ja pišať.“ okej ideme na to. Medzi tým nám vykypela polievka. Sadám na zem, vzdávam sa, na dnes už stačilo. Pozerám na mobil, presné poludnie. Čo bude ešte ďalej?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už nič nebude, už stačilo. Stačilo sa na to len pozrieť očami detskými. Dala som ich do vane, no a čo, že na obed? To nevadí a kúpali sa ako prvýkrát. Hoc som bola cela mokrá a kuchyňa z polovice od krupice, bola som vtedy a som aj teraz šťastná a to je hlavné.

Júlia Andraščíková

Júlia Andraščíková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor ako ja piše len pre radosť. Píše keď ho niečo trápi alebo naopak teší. Verejne sa priznávam, robím chyby a nebojím sa to priznať. Som len človek. Nechcem sa všetkým páčiť ale viem prijímať kritiku. Nebojím sa...si moja výzva. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu